KĀ PĀRBAUDĪT VAI MĀJAS LAPAI VEIKTA SEO OPTIMIZĀCIJA

test

 

Tātad SEO (search engine optimization) ir darbību kopums, kas palīdz jūsu lapai ierindoties maksimāli augstu uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Un, jo augstāk esat,  jo vairāk apmeklējumu mājaslapai.

Piedāvājam tev sarakstu ar rīkiem, kurus izmanto, lai noteiktu SEO:

Šis rīks palīdzēs noteikt SEO atslēgas vārdu meklējumus. Ieraksti vārdus, kuru vēlies pārbaudīt!

Lieto šo rīku, lai noteiktu kādi ir tavi biežāk lietotie atslēgas vārdi.

Salīdzini savu un konkurentu domēna spēku un autoritāti.

Mobilajai versija ir milzīga loma SEO optimizācijā. Jo augstāks rezultāts, jo labāk.

Jo ātrāka ielāde, jo labākas seo pozīcijas

Uzstādiet šo sistēmu (aktivizēt ar Analytics) un atveriet: Search Traffic-Links to your site

Vai web lapas attēlos ir minēti SEO atlēgas vārdi. Optimizē SEO bilžu nosaukumos ietverot atslēgas vārdus.

Ar šo rīku vari salīdzināt savu un konkurentu popularitāti sociālajos tīklos

  • Mājaslapas adreses nosaukums, hostinga atrašanās vieta;
  • Google pakalpojumu lietojamība – Bussines, Google+, Analitics utml;
  • Vērtīgs un noderīgs saturs!

KĀDĒĻ IR SVARĪGA SEO OPTIMIZĀCIJA?

Google TOP 10 ir uzņēmumu peļņas zona, kurā sacenšas konkurenti. Vai zinājāt, ka vairāk kā 90% pakalpojumu meklētājiem izvēlas kādu pakalpojumu no pirmās lapas. Tātad, ja tevis tur nav, tu nepelni! Vairāk par šo lasi – kāpēc ir svarīgi būt Google top 10.

KĀ PĀRBAUDIT SAVU MĀJAS LAPU?

Katru mājas lapu Google regulāri vērtē, liekot tai atzīmi jeb Page Rank. No atzīmes, kura var būt robežās no nulles līdz desmit, lielā mērā atkarīgs, kādā meklēšanas pozīcijā būs jūsu mājas lapa. Lai redzētu šo PageRank, tas jums ir jāpievieno savam interneta pārlūkam.

Instrukcija Pagerank pievienošanai Google Chrome:

Spiežam šeit un pievienojam savam pārlūkam. Ja Jums ir cits pārlūks, tad ejiet uz  http://www.ranksignals.com/ un pievienojat Pagerank status toolbar. Tagad jums labā augšējā pusē ir pārādījusies jauna poga, kuru uzspiežot, jūs varēsiet izanalizēt jebkuru atvērto lapu.

Es izvēlējos parādit mūsu uzņēmuma SEO analīzi:

seo-optimizacija

 

Analizējot sadaļu Page info, mēs redzam atslēgvārdus, kurus redz Google analizators. Pēc šī satura viņam rodas priekšstats par jūsu mājas lapas saturu. Un jo precīzāk šis saturs ir aizpildīts (Meta descripton, keywords, H1, H2, page title, Tag), jo labākā vietā būsiet meklētājā. Sāciet atslēgas vārdu pārbaudi un sakārtošanu (noder Adwords), veicot izmaiņās savas mājas lapas administrācijas panelī.

Otra būtiska lieta ir backlinks jeb ienākošie linki. Uz šī principa lielā mērā balstās Google. Kvalitatīvus ienākošos linkus nav viegli iegūt. Ar to es domāju, piemēram, portāls Delfi ir citējis jūsu blogu un devis lasītājiem norādi uz to. Vairāki šādi backlinki ir zelta vērtē – jo kvalitatīvāki tie ir, jo labāka vieta Google meklētājā.

Savas mājas lapas backlinkus vari pārbaudītšeit http://www.dnfight.com/pagerank-backlinks.php

Tātad paskatāmies, kā mums ir ar PageRank, mājas lapas atslēgvārdiem un backlinkiem. Ja viss ir sakārtots, tomēr neesi iekļuvis Google topā, tad iesaku sākt lietot satura mārketingu, jeb blog rakstīšanu vai uzdot jautājumu man!

Veiksmi darbā!