SEO: 10 padomi kā uzlabot SEO rezultātus

blogs-2

Vai vēlaties, lai jūsu mājas lapa ieņem Google līderpozīcijas un piesaista katru mēnesi vairākus simtus un tūkstošus apmeklētāju? Mēs esam palīdzējuši šo mērķi sasniegt daudziem mūsu klientiem. Mūsu pieredze rāda, ka visaugstākie rezultāti tiek sasniegti, kad klients pats aktīvi uzņemas daļu no SEO darbiem. Bieži lieliskus rezultātus var sasniegt paša spēkiem ar nelielu speciālistu palīdzību. Ja esat gatavi ieguldīt dažas stundas nedēļā, jums izdosies!

Iepriekš rakstījām, kā izvēlēties pareizos atslēgas vārdus. Ja esam izvēlējušies atslēgas vārdus un zinām, ka tos meklē vairāki simti cilvēku mēnesī, tad varam turpināt ar SEO.

Google maina savu algoritmu gandrīz katru dienu, un vecie SEO paņēmieni kļūst arvien mazāk efektīvi. Lai sasniegtu augstu rezultātu, esiet gatavi ieguldīt darbu un laiku. Mūsu lasītāju un klientu ērtībām esam apkopojuši idejas un ieteikumus, kā pašu spēkiem celt savas pozīcijas Google meklētājā un nostiprināties tur ilgtermiņā.

  1. Dabiskā apmeklētāju plūsma no sociālajiem tīkliem.

Uzturiet savu sociālo tīklu profilu un izvietojiet tajā klientiem interesantu un noderīgu saturu. Regulāri atjaunojiet ierakstus. Ierakstos lietojiet savas mājas lapas adresi, lai apmeklētāji nonāktu jūsu mājas lapā. Sociālie tīkli ir viens no vienkāršākajiem veidiem, kā piesaistīt tā saucamo “organisko apmeklētāju”.

Sociālie tīkli nevis piesaista klientus uzreiz, bet ilgtermiņā.

  1. Regulāri atjaunojiet savas mājas lapas saturu.

Radiet klientiem noderīgu saturu – blogu, pamācības, instrukcijas, padomus. Izvietojiet tādu saturu, kas jūsu klientiem ir interesants, jo tas cels jūsu uzņēmuma eksperta statusu. Google analizē, cik bieži saturs tiek atjaunots, kā arī to, cik ilgi cilvēki uzturas jūsu mājas lapā. Pietiek ar diviem rakstiem mēnesī, bet tie jāraksta regulāri un un interesanti. Rakstītais blogs indeksēsies Google un piesaistīs jaunus apmeklētājus. Vairāk apmeklētāju = augstākas pozīcijas= vairāk klientu. Par mājas lapas satura izstrādi lasiet “7 padomi kā radīt veiksmīgu mājas lapas saturu”.

Idejas jauniem rakstiem meklējiet līdzīgos nozares ārvalstu blogos.

  1. Backlink no partneriem un klientiem.

Jūsu mājas lapas saiti (www adrese), kas izvietota citos interneta resursos – mājas lapās, portālos, blogos, sauc par beklinku (angliski: backlink). Beklinki joprojām ir viens no svarīgākajiem SEO faktoriem. Palūdziet, lai jūsu klienti vai partneri izvieto savās mājas lapās saiti uz jūsu lapu. Saites tekstā ir jābūt jūsu atslēgas vārdam. Tas, protams, arī vairos jūsu atpazīstamību un piesaistīs jaunus klientus.

Ielieciet sava piegādātāja vai partnera mājas lapā atsauksmi ar savu web-adresi – domājiet radoši!

  1. Izvietojiet savu saturu citās mājas lapās, blogos un satura izvietošanas portālos.

Atrodiet dažādus blogus un palūdziet to autoriem izvietot savu saturu ar saiti uz jūsu mājas lapu. Blogu autori priecāsies, ka viņiem pašiem nav jārada saturs, bet jūs iegūsiet auditoriju un beklinkus. Blogi atrodami portālā draugiem.lv sadaļā “lapu tops”. Populārām lapām ir savi blogi – sazinieties ar īpašniekiem. Un atcerieties: vairāk apmeklētāju = augstākas pozīcijas Google = vairāk klientu.

Saņemiet piedāvājumu klientu piesaistei no Google, [formlightbox_call title=”” class=”2222″]rakstiet mums[/formlightbox_call]

[formlightbox_obj id=”2222″ style=”” onload=”false”] [contact-form-7 404 "Not Found"][/formlightbox_obj]
  1. Atrodiet savas nozares forumus un darbojieties tajos.

Nereti dažādām nozarēm ir savi publiskie forumi, kur notiek apspriedes un klienti meklē padomus. Sekojiet līdzi šiem forumiem, palīdziet atbildēt uz jautājumiem un, atbildot komentāros, norādiet saiti uz savu mājas lapu. Tam nav jātērē ļoti daudz laika – pietiks vien pāris reizes nedēļā apskatīties jaunumus forumā. Tas arī palīdzēs jums uzzināt jaunas tendences un pamatīgāk izprast attiecīgo nozari.

  1. Preses relīze.

Ja jums ir unikāls produkts vai pakalpojums, tad uzrakstiet preses relīzi un izsūtiet to ziņu aģentūrām un plašsaziņas līdzekļiem. Tas pavērs iespēju piesaistīt klientus, kā arī vairot beklinkus (backlink). Šo soli iesakām veikt ar profesionāla žurnālista palīdzību.

  1. Atslēgas vārdu kodēšana un mājas lapas ielādes laika optimizācija.

Atslēgas vārdiem un frāzēm ir jāatrodas mājas lapas kodā, kā arī mājas lapai ir jāielādējas zibenīgi. Te nepieciešama SEO speciālista palīdzība.

  1. Izlabojiet esošos ”beklinkus” (backlinks).

Šādi ir jāizskatās pareizi noformētam beklinkam, ietverot jūsu atslēgas vārdu – Mājas lapu izstrāde Stratcom. Ja jau esat izvietojis saites klientu un partneru mājas lapās, tad palūdziet tās izlabot, lai jūsu klients mājas lapā nenorādītu, ka pakalpojumus sniedzat tieši jūs.

  1. Radiet atbilstošu saturu.

Katra mājas lapas sadaļa var būt kodēta, izmantojot dažādus atslēgas vārdus. Katras sadaļas atslēgas vārdiem ir jāsakrīt ar rakstītā saturu. Piemēram, ja kodā optimizāciju veicam, izmantojot atslēgas vārdu “saulesbrilles”, tad sadaļas saturā jābūt vismaz 1500 vārdiem un ir jāraksta par saulesbrillēm.

  1. Veidojiet iekšējās saites savā mājas lapā.

Mājas lapā jābūt ērtai navigācijai, lai apmeklētāji varētu pārvietoties, neizmantojot tikai un vienīgi izvēlni. Izvietojiet saturā ”pogas”, kas ved uz jūsu pakalpojumiem un citām sadaļām, blogā izvietojiet saites uz citiem blogiem. Lūk, piemērs: Lasiet arī Stratcom rakstu “9 padomi kā piesaistīt vairāk klientu

Šo visu varat darīt pats. Pats svarīgākais ir pareizs sākums. Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim pareizi uzsākt visu iepriekšminēto vai sasniegt vēl augstākus rezultātus Google meklētājā.