SEO: Stratcom 5 padomi no pieredzes

blog-1

Apkopojām veiksmīgo pieredzi, kura ļāvusi daudziem mūsu klientiem sasniegt fantastiskus SEO rezultātus.

1) Interesants, noderīgs saturs un labs produkts – SEO optimizācijas pamats

Saturs ir SEO optimizācijas karalis. „Google” mēra, cik ilgi apmeklētājs uzturas Jūsu mājas lapā, kuras sadaļas apmeklē, cik ilgi apskata konkrēto sadaļu, cik ātri pamet Jūsu lapu. Jo labāki šie rādītāji, jo augstāka vieta.

Jautāsiet, kā radīt interesantu saturu? Tas ir pastāvīgs un smags darbs, kas ne tikai uzlabos SEO optimizācijas rezultātus, bet arī palielinās pieteikumu skaitu no esošajiem apmeklētājiem, piemēram, radot dažādus pamācošus un izglītojošus blogus, tie parādās „Google” meklētājā un vienlaikus piesaista arvien jaunus apmeklētājus (lasīt rakstu par satura izstrādi).

Padomi:

  • Apskatiet, kāds saturs/sadaļas/idejas ir konkurentiem, kuri ieņem vadošās SEO pozīcijas
  • Izklāstiet savu pieredzi un sasniegumus
  • Sniedziet pamācības produktu lietošanā
  • Pastāstiet par produkta labajām īpašībām
  • Lietojiet attēlus un video, informāciju noformējiet vizuāli saistošā un viegli uztveramā veidā
  • Sadaļas saturam jābūt balstītam uz vēlamo SEO atslēgas vārdu, lietojiet atslēgas vārdus saturā. (Kā izvēlēties pareizos SEO atslēgas vārdus, lasi šeit!)

Saņemiet piedāvājumu mājaslapas izstrādei vai tās uzlabošanai, [formlightbox_call title=”” class=”2222″]rakstiet mums[/formlightbox_call]

[formlightbox_obj id=”2222″ style=”” onload=”false”] [contact-form-7 404 "Not Found"][/formlightbox_obj]

2) Ielādes laiks un responsīvais (mobilais, planšetu) dizains

Lēns ielādes laiks ne tikai samazina SEO optimizācijas rezultātus, bet arī mazina konversiju – jo lēnāk lapa lādējas, jo vairāk klientu zaudējat. Sadaļām vēlams ielādēties sekundes laikā.

Pārbaudīt savas mājas lapas ātrumu varat šeit: http://www.webpagetest.org/

Padomi:

  • Nomainiet hostinga serveri uz ātrāku,
  • Samaziniet bilžu izmērus,
  • Atslēdziet nevajadzīgās mājas lapas funkcijas,
  • Atslēdziet vai mainiet lēni ielādējošos elementus (jautājiet programmētājam).

Uzminiet, ko dara apmeklētājs, kurš ienācis no mobilās ierīces, ja mājas lapa nav pielāgota planšetēm vai mobilajiem telefoniem! Jā, viņš pamet lapu. „Google” to fiksē, kopējie lapas statistikas rādītāji pasliktinās, un Jūsu lapa krīt „Google” meklējumu rezultātos.

3) Ienākošie linki

Ienākošais links ir citā interneta resursā izvietots links uz Jūsu mājas lapu, piemēram, Jūsu partnera mājas lapā ir Jūsu logo ar linku uz mājas lapu. SEO optimizācijas perspektīvā ienākošie linki konkurē ar saturu.

Ienākošos linkus ir salīdzinoši grūti ģenerēt pašiem, un tas ir jādara sistemātiski, tomēr šī darbība rada nozīmīgu pievienoto vērtību – jo vairāk saites uz Jūsu lapu, jo vairāk apmeklētāju tajā nonāk.

Padomi:

  • Ievietojiet informāciju par savu mājas lapu uzziņu portālos
  • Aiciniet savus partnerus vai klientus izvietot Jūsu logo viņu mājas lapā (ar linku)
  • Uzrakstiet atsauksmi par savu partneri vai klientu un ierosiniet to izvietot viņa mājas lapā
  • Uzrakstiet preses relīzi par interesantu notikumu un izsūtiet to medijiem.

4) Apmeklētāji no sociālajiem tīkliem

Veiksmīgākie mūsu klienti lielas pūles velta korporatīvo kontu uzturēšanai sociālajos tīklos. „Google” fiksē ienākošo apmeklētāju plūsmu no sociālajiem tīkliem, un tas sniedz būtisku efektu uz SEO optimizācijas rezultātiem. Sociālajos tīklos ir iespējams ļoti efektīvi izziņot savam paziņu, klientu un fanu lokam, ar ko Jūs īsti nodarbojaties. Sociālie tīkli ģenerē būtisku rekomendāciju plūsmu, ja tiek pareizi pārvaldīti – cilvēki par jums runā, iesaka, vēro, tātad labi gan SEO optimizācijai, gan rekomendācijām.

Padomi:

  • Nemēģiniet sociālajos tīklos pārdot, bet radiet stāstus un dalieties ar vērtīgu pieredzi
  • Regulāri atjaunojiet saturu, bet neesiet pārlieku uzbāzīgs
  • Izvietojiet klientu atsauksmes, pēdējos darbus, savus darbiniekus un viņu panākumus
  • Komunicējiet ar auditoriju – uzdodiet jautājumus
  • Reklamējiet savu saturu ar apmaksāto reklāmu – tas palīdz veidot plašāku sekotāju loku un ātrāk nogādāt ziņu mērķauditorijai
  • Ierakstos lietojiet linkus uz savu mājas lapu, lai cilvēki to apmeklētu.

Saņemiet piedāvājumu klientu piesaistei no Google, [formlightbox_call title=”” class=”2222″]rakstiet mums[/formlightbox_call]

[formlightbox_obj id=”2222″ style=”” onload=”false”] [contact-form-7 404 "Not Found"][/formlightbox_obj]

5) Aizpildīti meta apraksti

Meta apraksti pasaka „Google”, par ko ir Jūsu mājas lapa. Ja to nav, „Google” vadās pēc saturā izmantotajiem atslēgas vārdiem. Mājas lapas kodā jābūt ievietotiem sekojošiem aprakstiem:

  • Page title
  • Meta description
  • Heading 1; 2
  • Alt text

Kā pārbaudīt, vai šie ieraksti ir izdarīti, lasi šeit!

Veiksmīgu darbošanos!