10 e-komercijas lapas ar iespaidīgām produktu fotogrāfijām

fotoparats-blogs

Kas ir galvenais iemesls, kāpēc e-komercijā konversijas rādītāji ir daudz zemāki kā parastajos veikalos? Klientu apkalpošanas līmenis un iespēja fiziski sajust produktu. Šoreiz stāsts būs par otro – kā panākt, lai sajūtas būtu līdzīgas tam, kā iepērkoties fiziskajos veikalos.

E-komercijas lapu piedāvātās iespējas produktu atainošanā un prezentēšanā kļūst arvien plašākas un pārliecinošākas. Ja kādreiz pirkuma veikšanu internetā nevarēja ne salīdzināt ar iepirkšanos uz vietas veikalā, tad tagad labākās produktu lapas ļauj Tev produktu apskatīt tikpat detalizēti kā Tu to darītu  klātienē. Īpaši liels nopelns tajā ir produktu fotogrāfijām, kuras laika gaitā kļuvušas arvien lielākas un izteiksmīgākas.

Apskatot 2016.gada web dizaina tendences, Econsultancy.com ir apkopojuši 10 labākos produktu lapu piemērus, kurās īpašs uzsvars likts tieši uz fotogrāfijām.
 

1. Bang & Olufsen

B&O lapa ir viens no labākajiem ritināmo (scrolling) produktu lapu piemēriem, kurā liels uzsvars likts uz kvalitatīvām pilnekrāna fotogrāfijām. Fotogrāfijas ne tikai atspoguļo produkta dizainu, uzsver tā priekšrocības un tehnoloģiskos risinājumus, bet, kas īpaši svarīgi interjera dizaina entuziastiem – parāda dizaina priekšmetus arī dzīvesstila fotogrāfijās.

Galvenā produkta bilde ļauj lapas apmeklētājam ātri pārslēgties starp produkta krāsām, kas ir ļoti ērti un funkcionāli.

1

Avots: Econsultancy.com

2

Avots: Econsultancy.com

3

Avots: Econsultancy.com

 

2. New Balance

Ieejot New Balance produktu lapā, pirmais, ko Tu ieraugi, ir pilnekrāna produkta bilde, kas citas lapas detaļas atstāj otrajā plānā. Kvalitatīvas pilnekrāna produktu bildes ir ļoti labs veids, kā uzrunāt lapas apmeklētāju un iekārdināt to ar produktiem, vēl pirms tas ir sācis pētīt produktu cenas un specifikāciju. Ja fotogrāfijas būs pārliecinošas un pamanāmas, tad cenas un citi parametri visticamāk viedokli vairs nemainīs. Tā būs kā mīlestība no pirmā acu skatiena :)

4

Avots: Econsultancy.com

 

3. Leica

Kā jau foto industrijas pārstāvjiem, Leica foto kameru mājaslapā izteiksmīgas un kvalitatīvas fotogrāfijas ir obligāta prasība. Pat neskatoties uz to, ka lapai nav e-komercijas funkcionalitātes (tajā nav iespējams iegādāties zīmola produktus; lapā apkopota informāciju par zīmola mazumtirgotājiem), tā izcili pilda zīmola produktu reklamēšanas funkciju, īpaši lielu uzsvaru liekot tieši uz attēliem.

Šajā lapā īpaši būtu jāizceļ tas, ka fotogrāfijās iespējams apskatīt ne tikai pašu produktu un tā detaļas, bet arī fotogaleriju ar bildēm, kuras uzņemtas ar konkrēto kameru. Nenoliedzami, ka, iegādājoties kameru, tas ir pats svarīgākais parametrs.

5

Avots: Econsultancy.com

6

Avots: Econsultancy.com

7

Avots: Econsultancy.com

 

4. Mullberry

Mullberry izceļas ar īpaši iespaidīgām produktu fotogrāfijām – tās pašas par sevi jau ir pilnekrāna ar papildus iespēju tās pietuvināt vēl vairāk. Tas ļauj klientam izpētīt vissīkāko produkta detaļu, kā arī apskatīt somu no visām pusēm (tajā skaitā arī iekšpuses, kas parasti nav pieejama apskatei).

Ja reiz plāno par rokassomu atdot tik lielu naudas summu (trakās sievietes!!!), tad noteikti gribēsi to pamatīgi apskatīt.

8

Avots: Econsultancy.com

9

Avots: Econsultancy.com

10

Avots: Econsultancy.com

 

5. Land Rover

Lai kur arī Land Rover prezentētu savas automašīnas – vai tā būtu produktu lapa, vai sociālie mediji – fotogrāfijas vienmēr ir izcilas. Tajās iespējams apskatīt ne tikai automašīnu kopumā, bet arī detalizēti izpētīt tās komplektāciju – salonu, aksesuārus, izmantotās tehnoloģijas.

Lapā vairākkārt izmantoti arī teatrāli video, kas ļauj ne tikai vēl vairāk iepazīties ar automašīnas piedāvātajām priekšrocībām, bet arī iejusties auto īpašnieka tēlā. Piebildei pateikšu, ka roku pie šīs lapas ir pielicis arī viens Latvijas uzņēmums.

11

Avots: Econsultancy.com

12

Avots: Econsultancy.com

 

6. Burberry

Tehnoloģijas ir neatņemama Burberry zīmola komunikācijas sastāvdaļa (jo kura gan zīmola vadītāja pārgāja uz Apple mazumtirdzniecību?), tāpēc fotogrāfiju un citu mediju lietojums Burberry produktu lapā nav nekāds pārsteigums.

Studijas fotogrāfijas ir ļoti kvalitatīvas, ar augstu izšķirtspēju, un tās ieturētas klasiskā stilā. Fotogrāfijās parādīts ne tikai apģērbu kopskats, bet arī to detaļas, kas ir obligāta prasība, pārdodot dārgu dizaineru apģērbu internetā.

Papildus studijas fotogrāfijām, produktu lapā iespējams atrast arī fotogrāfijas un video no modes skatēm.

13

Avots: Econsultancy.com

14

Avots: Econsultancy.com

15

Avots: Econsultancy.com

 

7. ETQ.

ETQ produktu lapa uzrunā ar askētisko lapas dizainu, ritināmajām produktu fotogrāfijām, kā arī pilnekrāna modeļu bildēm.

Lai arī šķiet, ka produktu lapa īpaši nefokusējas uz konversiju (lapā grūti atrast apakšējā labajā stūrī paslēpto „Pievienot grozam” pogu), kvalitatīvās un uzrunājošās fotogrāfijas izcili pārdod zīmola produktus.

16

Avots: Econsultancy.com

17

Avots: Econsultancy.com

18

Avots: Econsultancy.com

 

8. Hard Graft

Apburošāku un hipsterīgāku produktu fotogrāfiju kolekciju nebūs iespējams atrast nevienā citā produktu lapā!

Mazais baltais sunītis, kurš paslēpies visās produktu fotogrāfijās, ne tikai padara bildes interesantākas un produktu lapas noskaņu dzīvīgāku, bet tas rada produktiem mēroga sajūtu. Jāsaka gan, ka šeit lapas izstrādātāji ir izspēlējuši viltīgu triku, jo, lai arī blakus mazajam sunītim produkti izskatās lieli, patiesībā tie tādi nemaz nav.

19

Avots: Econsultancy.com

20

Avots: Econsultancy.com

21

Avots: Econsultancy.com

 

9. Bjorn Borg

Bjorn Borg prezentē savus produktus pārliecinošā un tīrā stilā. Produktu fotogrāfijas ir vienkāršas, bet tās izcilai pilda savu uzdevumu.

„Bredcrumbs” navigācijas funkcija (redzams viss ceļš, kā nonāci līdz konkrētajai lapas sadaļai),  kvalitatīvie un uzrunājošie produktu apraksti, uzkrītošā „Pirkuma groza” poga, kā arī spēcīgās produktu fotogrāfijas neļaus šai lapai palikt nepamanītai.

22

Avots: Econsultancy.com

 

10. Made.com

Made.com lapa regulāri tiek iekļauta labāko e-komercijas lapu topos. Šī lapa ir izcils balto laukumu dizaina piemērs, kas produktiem ļauj izvirzīties centrālajā plānā. Produktu bildes ir askētiskas, bet tās ļoti labi pilda pārdošanas funkciju, ļaujot ne tikai apskatīt produktu dažādos leņķos un no visām pusēm, bet arī iekļautu telpas dizainā.

23

Avots: Econsultancy.com

24

Avots: Econsultancy.com

25

Avots: Econsultancy.com

 

Kopsavilkums:

  • Produktu lapu fotogrāfijām šobrīd ir lielāka nozīme kā nekad. Ar tām iespējams ne tikai detalizēti parādīt produktu, bet arī radīt klientam sajūtu par to, kā būtu, ja produkts jau piederētu viņam. Its Psychology, Baby!!!
  • Pārliecinošas un uzrunājošas produktu fotogrāfijas var radīt klientam vēlmi iegādāties produktu, pat vēl pirms viņš ir iepazinies ar tā cenu un specifikāciju.
  • Ja fotogrāfijas izvirzīsi produktu lapas priekšplānā, būsi no tā tikai ieguvējs. Tomēr ņem vērā – lai tās strādātu, fotogrāfijām ir jābūt ļoti augstā kvalitātē.
  • Pietiks apstāties pie tirgus vidējā 2-3% konversijas rādītāja, ar labiem vizuālajiem risinājumiem vien šo procentu var pacelt 2-3 reizes.