10 efektīvi Facebook padomi lapu īpašniekiem. No lietotāju pieredzes!

10padomi-fb

Kādu laiku atpakaļ veicām nelielu experimentu, lai noskaidrotu, cik Facebook vidē ir viegli/grūti piesaistīt potenciālos klientus. Rezultātā mēs Facebook lapu īpašniekiem sagatavojām padomus, kā padarīt viņu lapas labākas un nu esam gatavi padalīties arī arī Tevi! Šie ir viegli ieviešami padomi, kuri palīdzēs sakārtot un efektivizēt Tava uzņēmuma Facebook lapu.

1. Uz galvenās bildes uzraksti pamatnodarbošanos

Lai apmeklētājam uzreiz top skaidrs, ko Tu dari. Apmeklētāji atvēl vien dažās sekundes uzmanības galvenajai bildei, līdz ar ko uzreiz jāsaka, ar ko nodarbojies vai jāsniedz jebkuru citu Tavam uzņēmumam nozīmīgu informāciju.

Screen Shot 2016-03-17 at 09.25.25

2. Lieto postu reklāmas (boost post) iespējas

Ar nelielu budžetu iespējams uzrunāt ideālo auditoriju. Sociālo tīklu aktivitātes bez reklamēšanas ir milzīga resursu tērēšana. Ja neizmanto Facebook reklāmu, Tavus postus redz tikai apmēram 17% sekotāju!

3. Izmanto Facebook services iespējas

Facebook services piedāvā pievienot info par Tava uzņēmuma pakalpojumiem. Vai arī web lapā izvietot burtus un to cenas, izgatavošanas laiku, bildes. Uztaisi tādu kā mini interneta veikalu, kur pircējs var nopirkt savu burtu.

Facebook padomi

4. Ievieto Call to action

Izmanto Facebook iespējas un pie titulbildes pievieno kādu pamudinājumu uz darbību, piemēram, “Zvani” “Sazinies”, “Reģistrējies” vai “Uzzini vairāk”. Ja esi pievienojis kādu no šādām pogām, lietotājiem atliek tikai veikt klikšķi!

5. Lieto dažādus Hashtag (mirkļbirkas jeb ierakstu kategorijas)

Tādi heštegi (hashtag) jeb mirkļbirkas kā #padomi #idejas #produkti #konkurss palīdz lietotājiem apskatīt arī citus šīs kategorijas ierakstus. Iesakām dažādiem ierakstu tipiem lietot vienu #hashtag.

6. Definē mērķi savai Facebook stratēģijai un auditorijas, ar ko runā

Tādejādi panāksi, ka radītie ieraksti nes vienotu ziņu.  Ierakstus pakārto šim mērķim/mērķiem. Piemēram: Izglītot sekotāju, pastāstīt par produkta labajām īpašībām, sniegtu noderīgus un praktiskus padomus saistītu ar produktu/pakalpojumu.

7. Pārdod tieši Facebook

Lieto Shopify.com, kas ļauj pārdot tieši no Facebook (izvēlies ways to sell -> Facebook shop) vai pievieno linku uz pašu produktu. Tā ir maza interneta veikala sistēma, kas iebūvēta Facebook un ko var un lieto visā pasaulē. Lai varētu reģistrēt savu pirmo Facebook online veikalu, spied uz bildes un izvēlies “Ways to sell” -> “Facebook shop”.

Facebook reklāma

8.  Lieto dažādu valodu rīku

Facebook, lai paplašinātu auditoriju un netaisītu desmitiem lapu, piedāvā lietot angļu, krievu, lietuviešu valodas no viena un tā paša profila.  Atliek vien pielāgot iestatījumus un valodu izvēlne parādīsies pie ieraksta (post) iespējām:

Facebook reklāma

9. Neslēp informāciju par web lapu un cenām

Padarīt redzamas produktu cenas un neslēpt mājas lapu. Kādēļ, lai liktu apmeklētājiem pieprasīt jūsu web lapas adresi? Tas šķiet jocīgi un cilvēki ir slinki. Slēpt šo informāciju un likt apmeklētājiem to pieprasīt Facebook lapā ir diezgan tipiska uzņēmumu kļūda.

10. Papildini lapas info

Ievieto darba laiku, telefonu, e-pastu, lai cilvēkiem ir vieglāk sazināties. Neaizmirsti par aprakstiem, tā citiem būs vieglāk atrast jūsu lapu, jo varēs vadīties pēc aprakstītajiem pakalpojumiem:

Screen Shot 2016-03-17 at 10.04.20

11. Pašpiko no citiem un dalies ar šo rakstu! :)

Veiksmi darbā!