Apgūsti Facebook Power Editor soli pa solim – 3.daļa

fb-power

Daudziem uzņēmumiem Facebook reklāmas ir viens no nozīmīgākajiem mārketinga stratēģijas komponentiem. Daudzi uzņēmumi, kam interesē uzsākt reklamēšanos tieši Facebook vidē, izvēlas ērti lietojamo Facebook Ads Manager. Šis rīks ir lielisks palīgs, lai radītu vienkāršas reklāmas, taču pienāk brīdis, kad ir izsmeltas visas šī rīka piedāvātās opcijas un ir laiks ķerties klāt Facebook profesionālākam reklāmu rīkam – Facebook Power Editor.

Šis ir noslēdzošais raksts trīs rakstu sērijā par Facebook Power Editor lietošanu reklāmu veidošanā. Pirmajā rakstā iepazīstinājām ar Facebook Power Editor reklāmu veidošanas platformu, tās opcijām un jaunumiem. Otrajā rakstā jau daudz konkrētāk apskatījām, kā notiek navigācija Power Editor platformā, kā izveidot reklāmu un apturēt, dzēst vai rediģēt reklāmu kampaņas. Šoreiz izstāstīsim, kā importēt un eksportēt informāciju Facebook Power Editor rīkā un veikt testēšanu.

1. Kā importēt un eksportēt informāciju Facebook Power Editor rīkā

Bieži rodas nepieciešamība informāciju no Facebook Power Editor pārnest un saglabāt citā formātā, lai to apskatītu vai ar to strādātu vēlāk. Tāpat var būt gadījumi, kad liela apjoma informācija, piemēram, e-pastu listes, var būt jāpārkopē no tavā rīcībā esošā faila – Facebook Power Editor sistēmā.

Lai to izdarītu, Tev jānospiež “Import/Export” pogu, kā parādīts attēlā zemāk, un Tev atvērsies drop-down izvēle, kurā izvēlies vienu no opcijām:

Avots: Konversija.lv

Avots: Konversija.lv

 

Ar Facebook Power Editor Tu vari augšuplādēt reklāmas, kas izveidotas citā formātā, piemēram, Excel failā, kā arī Tu vari augšuplādēt vairākus attēlus vienlaicīgi:

Avots: Konversija.lv

Avots: Konversija.lv

 

Ja Tu vēlies augšuplādēt vairākas jau sagatavotas reklāmas, tad to visērtāk būs izdarīt, izmantojot lejuplādējamu un aizpildāmu paraugu, ko vari atrast: “Import/Export” poga > Download Template (Excel formāta fails).

Savukārt, ja vēlies eksportēt informāciju no Facebook Power Editor, tad izvēlies, ko tieši tu vēlies saglabāt un šie dati tiks saglabāti kā .CSV fails.

2. Dalītā testēšana (Split Testing) Facebook Power Editor rīkā

Dalītajai reklāmu testēšanai būtu jābūt vienai no ilgtermiņa mārketinga plāna sastāvdaļām, ja Tu plāno izmantot Facebook reklāmu platformu. Testēšana palīdz sekot līdzi tam, lai Tavas reklāmas nepārtraukti būtu aktuālas un atjaunotas, kāds ir to rādīšanas biežums un izmaksas, kā arī noteikt, kuras reklāmas un saturs gūst vislielāko uzmanību no auditorijas puses, bet kuras – īsti nestrādā un neuzrunā Tavu mērķauditoriju. Dalītā testēšana var palīdzēt radīt labāku un spēcīgāku reklāmas materiālu nekavējoties, kas noteikti būs veiksmīgāks ilgtermiņā.

Facebook Power Editor platformā veikt dalīto testēšanu ir daudz efektīvāk, nekā to varētu izdarīt ar Facebook Ads Manager rīku. Power Editor ļauj tev ātri un ērti izveidot reklāmas kopijas, veikt nepieciešamās izmaiņas un sagatavot reklāmu publicēšanai. Ads Manager tev šādu iespēju nepiedāvā – tur Tev jauna reklāmas kopija būtu jāveido no nulles.

Ieteikums, kuru vari izmantot arī Tu – visas reklāmas, ko veido dalītajai testēšanai, saglabā ne tikai zem vienas kampaņas, bet arī ievieto vienā reklāmu grupā. Tas palīdzēs labāk sekot līdzi izmaiņām testēšanas laikā un novērtēt rezultātus. Turklāt tas palīdz arī sekot līdzi tam, lai reklāmu izmaksas būtu sadalītas vienlīdzīgi.

Agrāk, vadoties pēc saviem algoritmiem, Facebook automātiski optimizēja izmaksas kādai no reklāmu grupā izveidotajām reklāmām, taču tas apgrūtināja testēšanas veikšanu, jo atsevišķas reklāmas tika rādītas auditorijai biežāk, nekā citas. Savukārt, pēc uzlabojumu veikšanas Facebook Power Editor rīkā pagājušajā gadā, visas izmaksas tiek sadalītas vienlīdzīgi starp reklāmām, kas atrodas vienā reklāmu grupā un dalītā testēšana līdz ar to ir daudz efektīvāka.

3. Kā veikt Dalīto testēšanu

Vispirms, izveido reklāmu grupu, kas būs paredzēta tieši testēsanai. Nekur nav teikts, ka tieši tā ir jādara, bet ir ērti, ja visas reklāmas, kas tiks testētas, atradīsies vienuviet un tām būs vienlīdzīgi sadalītas izmaksas.

Reklāmu grupā izveido savu pirmo reklāmu. Kad reklāma ir izveidota, tu to vari apskatīt reklāmu līmenī. Atzīmē reklāmu, kurai vēlies izgatavot kopiju, ieliekot ķeksīti pie reklāmas, un rīku joslā, kas atrodas virs reklāmām, atrodi un noklikšķini uz opcijas “Duplicate”:

Avots: Konversija.lv

Avots: Konversija.lv

 

Atvērsies logs, kurā varēsi izvēlēties reklāmas kopiju saglabāt esošajā reklāmu kampaņā, izveidot jaunu kampaņu vai saglabāt to citā, jau izveidotā kampaņā. Izvēlies – sagalabāt esošajā reklāmu kampaņā (Keep same campaign):

Avots: Konversija.lv

Avots: Konversija.lv

 

Tev tiks parādīta reklāmas kopija, kam būs arī tāds pats nosaukums, ar piebildi, ka tā ir kopija (- Copy). Tu šo nosaukumu vari arī mainīt, lai reklāmas būtu skaidrāk pārskatāmas:

Avots: Konversija.lv

Avots: Konversija.lv

 

Tagad, kad Tava reklāmas kopija ir radīta, Tu vari ķerties klāt izmaiņu veikšanai. Šos soļus Tu vari atkārtot, cik reizes nepieciešams, atkarībā no tā, cik daudz reklāmas Tu vēlies radīt testēšanai. Daudzi mārketeri iesaka radīt vismaz 4 dažādas reklāmas testēšanai, katrā izmainot noteiktas detaļas, lai būtu iespējams noteikt, kas vislabāk strādā tieši priekš Tavas mērķauditorijas.

Kopsavilkums:

  • Facebook Ads Manager sākotnēji noteikti ir lietotājiem daudz ērtāks, taču ar laiku tajā piedāvātās opcijas ir izsmeltas un nākošais solis ir Facebook Power Editor, kas piedāvā daudz plašāku opciju klāstu, īpaši, ja Tev jāstrādā ar lielu reklāmu apjomu.
  • Facebook Power Editor noteikti ir visefektīvākais reklāmu radīšanas rīks Facebook videi, jo piedāvā arī vairāku reklāmu vienlaicīgu veidošanu un rediģēšanu, testēšanu un pieeju visjaunākajām Facebook reklāmu iespējām.
  • Vai Tu izmanto Facebook Power Editor reklāmu veidošanai? Ja jā, kuras opcijas Tu izmanto visbiežāk? Varbūt Tev ir kādi labi ieteikumi no personiskās pieredzes? Priecāsimies, ja dalīsies ar zināšanām komentāros, vai iekopēsi linku uz kādu noderīgu Facebook Power Editor pamācību, ko esi izmantojis!