Kā beigt dedzināt naudu Facebook reklāmās?

fb-burn

Mēs bieži sēžam, skatāmies tālumā un prātojam par to… Kā saprast, kura Facebook reklāma strādā, un kura ne? Respektīvi, kura reklāmas kampaņa patiešām ienes mums naudu un kura – vienkārši dedzina to? Atbilde uz šo jautājumu ir pavisam vienkārša.

1. Ir jāuzstāda konversiju izsekošana!

Citiem vārdiem sakot – pirkumu uzskaite. Ir vienalga, kāds ir tavs CTR, CPC, Relevance score, Like & Share skaits tavam reklāmas rakstam. Galvenais taču ir saprast, vai mēs pelnam naudu vai ne? Es arī tā domāju…

Konversiju uzskaite ļauj mums beigt minēt un ieskatīties reālos datos par to, kā strādā mūsu atsevišķās kampaņas, reklāmgrupas, reklāmas, auditorijas un pat reklāmteksti.

Mēs spējam saprast avotus, no kuriem nāk peļņa, kā arī identificēt kampaņas un reklāmgrupas, kurās mūsu nauda tiek mērķtiecīgi izsviesta vējā.

Avots: Meistariba.lv

Avots: Meistariba.lv

 

Kad esam uzstādījuši konversiju izsekošanu, mēs spējam saprast, cik daudz naudas ienes katra no mūsu reklāmas kampaņām (Total Conversion Value) un cik mēs esam iztērējuši, lai ienestu attiecīgo summu (Amount Spent). Tālākie soļi katram pašam jau ir saprotami…

Turpināt investēt konkrētā kampaņā vai apturēt/iepauzēt tās darbību.

2. Vēlies saprast, kā uzstādīt ko līdzīgu savam Facebook reklāmas kontam?

Turpini lasīt… Iedomājies, ka tu tirgo ogas. Tev ir mājas lapa ogas.lv. Klients apskata tavu mājaslapu un viņš nevar izvēlēties – pirkt zemenes vai tomēr labāk mellenes?

Viņš apmeklē šādas mājaslapas sadaļas un rūpīgi iepazīstās ar piedāvājumu:

  • ogas.lv/zemenes
  • ogas.lv/mellenes

 

Grūta izvēle, taču klients izdomā pirkt zemenes (es būtu izvēlējies mellenes) un veic pirkumu. Pēc pirkuma veikšanas viņš nonāk lapā ogas.lv/zemenes/paldies

Šo sauc par “Paldies” lapu. Lapu, kurā cilvēks nonāk uzreiz pēc pirkuma veikšanas un kurā nav iespējams nonākt nevienā citā veidā.

Lai spētu izsekot konversijas (uzskaitīt PIRKUMUS un PEĻŅU), šajā “Paldies” lapā ir nepieciešams ievietot šo nelielo skriptu:

Avots: Meistariba.lv

Avots: Meistariba.lv

 

  • content_type:’zemenes’ – aizstāj ar identificējamu produkta nosaukumu.
  • value:’49.00′ – aizstāj ar pirkuma summu.
  • currency:’EUR’ – aizstāj ar valūtu.

 

Lai šo izdarītu, tev būs jāpajautā palīdzība savai IT daļai vai web izstrādes censonim un jālūdz, lai viņi ievieto attiecīgo skriptu “Paldies” lapas <head> sadaļā.

Taču, lai netraucētu viņus un radikāli paātrinātu kampaņu ieviešanas procesu, to iespējams izdarīt arī ar Google Tag Manager (ar GTM iespējams šos skriptus uzstādīt arī uz Click Events, piemēram, kad cilvēks uzklikšķina uz konkrētas pogas).

Dati, ko mēs norādīsim skriptā, tiks sūtīti uz Facebook platformu un parādīsies mūsu atskaitēs.

3. Ko darīt tālāk?

Ieej Ads Manager un Columns izvēlē izvēlies Customize Columns iespēju.

Avots: Meistariba.lv

Avots: Meistariba.lv

 

Atrodi kolonnu Total Conversion Value un iespējo to.

Avots: Meistariba.lv

Avots: Meistariba.lv

 

Kad šis ir izdarīts, mēs varam sākt saprast, kuras kampaņas, auditorijas, bildes un reklāmteksti ir efektīvi un kuri, mums nezinot, dedzina mūsu naudu.

P.S. Šī nav reklāma mājas lapai ogas.lv