Konversijas optimizācija ir interneta veikala uzlabošanas darbi, lai būtiski palielinātu apmeklētāju aktivitātes un pirkumu līmeni.
Lai veicinātu Jūsu interneta veikala (web lapas) efektivitāti un pieprasījuma apjoma pieaugumu, mēs sagatavosim precīzus priekšlikumus, analizējot:
– apmeklētāju paradumus, apmeklējuma kanālus izmantojot Google Analytics datus;
– klikšķu siltumkartes un apmeklētāju video ierakstus;
– SEO un PPC potenciālu un rādītājus;
– klientu aptaujas;
– konkurentus;
Balstoties uz iegūto informāciju, mēs sagatavosim rekomendācijas, kas veicinās Jūsu interneta veikala izaugsmes rādītājus. Turpmākā sadarbība ietvers gan jēgpilnus un efektīvus uzlabojumus, gan reklāmas pasākumu pārskatīšanu un optimizāciju e-komercijas jomā, lai sasniegtu mērķi – palielinātu biznesa efektivātes līmeni.
Rezultāts
Izmantojot konversijas optimizācijas pakalpojumus pie mums, Jūsu interneta veikalam:
– palielināsies apgrozījums un tiešie ienākumi no esošā apmeklētāju skaita;
– tiks novērsta kļūdas un nepilnības, kas līdz šim ir atturējušas apmeklētājus no pirkumiem;
– balstoties uz klientu sniegto informāciju, ar mērķi palielināt darījumu skaitu konkrētā laika periodā, tiks uzlabots saturs un dizains;
– līdz pat niansēm tiks analizēta klientu mērķgrupas uzvedība, izmantojot “buyer personas” noteikšanas metodiku, kas palīdz izveidot uz pircēju vērstu saturu;
– tiks uzstādīti jaunākie rīki epastu vākšanai, komunikācijai, klientu darbību analīzes, iekšējai reklāmai;
– palielināsies plūsma no SEO u.c kanāliem.